5. december 2005
Diskriminacija
Danes sem se spravil aiskat kakšno delo prek študentske servisa, ko naletim na oglas, ki me pritegne.
Datum vpisa: 30.11.2005
Začetek dela: 1.4.2006
Status: Študent
Trajanje: PO
DOGOVORU
Spol: Moški/Ženski
Urna postavka:
PO DOGOVORU
Št. članov: 5
Regija:
PO SLOVENIJI
Delovnik: Po dogovoru
Lokacija: PO SLOVENIJI

Opombe: Podjetje išče študente za stevardese in stevardov na letalih A320 in CRJ. Pogoji; status študenta, aktivno znanje slo. in angl. jezika, višina 178 cm, stalno ali začasno bivališče v Lj. ali Kranju

Pa sem že upala, da bo dovolj znanje jezikov ... Očitno nisem dovolj visoka :(
 
Objavila Tina ob 16:44 | povezava na objavo |


5 Komentarji:


V 5. december 2005 ob 19:26, Blogger Vesna

Huh...

178 cm.... Kaj naj šele jaz rečem, ko imam samo meter in gozdno jagodo?

 

V 5. december 2005 ob 19:33, Blogger Tina

Meni pa manjka tistih 8 cm... Pa vedno so mi vsi govorili, da sem visoka :) Ne vem kaj je zdej to ...

 

V 6. december 2005 ob 14:47, Blogger Lilit

Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

 

V 6. december 2005 ob 14:48, Blogger Lilit

Ehh, zdaj sem pa naredila eno zbrko.
V glavnem.
V Kranju ali Ljubljani tudi ne zivis ;))
(meni manjka 16 cm...)

 

V 6. december 2005 ob 14:55, Blogger Tina

Lilit, tisto glede prebivališča bi se dalo kaj uredit, glede višine pa bolj težko ;)

Uživaj!

P.S.
Mogoče ti bo pa že božiček prinesel računalničarja :)