1. marec 2009
Statistika: koraki, kilometri
Danes je eno leto odkar uporabljam telefon Sony Ericsson w580i. Kot sem že pisala, ima telefon na voljo kar nekaj funkcij, ena izmed njih je tudi štetje korakov. Telefona nisem nosila povsod s sabo, sploh kadar sem tekla, sem ga puščala doma - mislim, da sem ga samo enkrat vzela s sabo, ko sem šla tečt. V enem letu telefon je pridno beležil moje korake in preračunal razdalje.

Moja statistika v prvem letu uporabe telefona:
  • pretečena razdalja: 10,18 km (nekaj krogov po Evro parku)
  • število korakov: 2220340 korakov
  • prehojena razdalja: 1856,54 km
  • povprečno št. korakov: 6473 korakov/dan
  • povprečna prehojena razdalja: 5,44 km/dan

S Chico bi lahko prehodili še več, če ne bi bilo bolj enostavno 'zmatrat' psa z agilityjem, frizbijem, žogo,...

Oznake: , ,

 
Objavila Tina ob 09:16 | povezava na objavo |


1 Komentarji:


V 3. marec 2009 ob 13:53, Anonymous Anonimni

Bacek, potunkala sem te:
http://spranjca.blog.siol.net/2009/02/28/sesta-se-jaz/
upam, da ne zameriš :)