5. marec 2008
Sony Ericsson W580i
Dve leti je že minilo od zadnjega nakupa mobilnega telefona. Ker sem bila s Sony Ericssonom Z510 zadovoljna, prav tako z brezplačnimi servisi (za razliko od nekaterih), mi o znamki naslednika sploh ni bilo potrebno posebej razmišljati.
W580i sicer ni bil moj prvi izbor, sem pa kljub temu totalno navdušena nad njim. Moj favorit je bil W710i, a ga nikjer ni bilo moč dobiti. Je bolj športen, v mojih barvah,...
No, tudi w580i ni slab, je pa mogoče malo preveč 'lep' oz. eleganten zame. So mi bolj všeč športni in na videz manj občutljivi. Ima pa zato vse lastnosti športnega telefona, saj ima funkcijo fitnes (ki spremlja korake, prehojeno razdaljo, kalorije, pa tudi za tek ima en program, ampak ne vem če ga bom uporabljala), je tudi mp3 predvajalnik,...
Fotoaparat na mobilcu ima pa enako število pikslov kot moj predpotopni digitalni fotoaparat, ki sem se mu zaradi tega zdaj kar odpovedala.
 
Objavila Tina ob 18:03 | povezava na objavo |


1 Komentarji:


V 16. marec 2008 ob 07:39, Anonymous Anonimni

No, saj mam še vedno rad SE. :)
Malo me je samo razkurilo, ker sem bil tako dolgo brez telefona zaradi serviserja, ki me je že v prvo nategnil.