14. januar 2009
Moj prvi...
... film, ki sem si ga ogledala v letu 2009 je bil Broken English. Ponavadi si v začetku leta (1.1. in 2.1.) vzamem čas za ogled nekaj filmov. Življenje takrat še ne začne in prav paše dat vse stvari malo na stran, tako da se življenje (in vse kar pride z njim) začne šele po 2.1. :)

Broken English (So many Mr. Wrongs. So few Mr. Rights.) mi je bil zelo všeč, sploh igra Parker Posey. Sem brala kritike, ampak meni je film všeč, tudi če nobenemu drugemu ni.

I think I must be doing something horribly wrong, but I don't know what it is. (Nora Wilder)

Most people are together just so they are not alone. But some people want magic. I think you are one of those people. (Jean Paul Clement)

Mogoče se bo pa v letu 2009 zgodilo kaj magičnega... ali bom pa še vedno počela napačne stvari... Kdo bi vedel... :)


Oznake: , ,