20. januar 2006
Nutella
Toliko Nutelle sem pojedla v enem mesecu...
Pa še en teden sem se zelo nazaj držala :)
Ja, ja, sej vem, da se moram vzeti v roke.
Upam, da se bom kmalu, ker trenutno
nimam volje za to, se ne morem odpovedat
moji Nutelli.
 
Objavila Tina ob 13:38 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 20. januar 2006 ob 22:02, Blogger Lilit

Meni je pomagalo edino to, da sem se je prenajedla... v Ljubljani sem nekaj časa živela skoraj izključno od Nutelle, potem pa je kar nekaj časa nisem mogla niti videt. Ampak kot vidiš, rešitev ni permanentna ;)

 

V 21. januar 2006 ob 10:02, Blogger Tina

Dvomim, da bi se lahko prenajedla Nutelle... V večjih količinah jo jem že kar nekaj let, ampak decembra se je pa količina zaužite Nutelle drastično povečala - moram ugotovit razlog,... sigurno ni samo moja požrešnost ;)