11. januar 2006
Pikici
'Chica in Nyzz med pregledovanjem terena'

'Nyzz in Chica pozirata'


Med učenjem sem si vzela uro in pol odmora in sva šli z Nadjo na sprehod s Chico in Nyzz. Nyzz je bila vsa razigrana - pa je stara že ksoraj 11 let, Chica je pa začela vohljat okrog. Verjetno ima puberteta prste vmes...

Hmmm... moje znanje je blizu ničle, ampak imam še nekaj ur do izpita. Če koga zanima za prejšnji kolokvij (3.) - nekako mi je uspelo, da sem ga naredila, tako kot prvega. Zdej se pa samo sekiram, ker nisem naredila še 2. kolokvija, ker potem mi ne bi bilo treba na izpit, ampak bi imela že končno oceno. Začetek in konec dobra, vmes pa kriza.

Včeraj sem izvedela da sem divja - tega o sebi še nisem slišala in se tudi ne sklada z mojo samopodobo. Je pa zanimivo, da nekdo tako misli :)

 
Objavila Tina ob 16:08 | povezava na objavo |


16 Komentarji:


V 11. januar 2006 ob 17:44, Blogger Lilit

Oooo, velika Chica!!!!!
Prides slucajno kaj pogledat na razstavo v Ljubljano?

 

V 11. januar 2006 ob 18:08, Blogger Tina

Skoraj sigurno pridem v soboto popoldne. Imam dopoldne en seminar v LJ, pa pridem po seminarju. Upam, da ga bo do 12h že konec. Ampak bom žal brez Chice. A ti oz. vidva prideta?

 

V 11. januar 2006 ob 18:46, Blogger Lilit

Najbrz ja, ni se 100%. Ce prideva, prideva oba.
Ma Chica je res ful velika...

 

V 11. januar 2006 ob 18:53, Blogger Tina

Ma ni toliko velika... je samo optična prevara ;) Slikano je na hribčku - Chica je malo višje in bližje fotoaparatu, zato tako zgleda...
Na zgornji sliki pa ne zgleda tako velika...
Ima pa samo 16 kg - še vedno, medtem, ko jim ima Nyzz skoraj 30. Mogoče jih ima zdaj malo manj, se mi zdi, da je shujšala.

 

V 12. januar 2006 ob 09:56, Anonymous Anonimni

O superca, koliko je pa visoka Chica? Nikar se ne sekiri zaradi kilaže, 16kg je za njeno starost več kot odlična - pa tudi če ostane na tej teži je to samo plus (pač tiste show heavy kuzlice niso moj tip, že moja mi pri 20kg, 51cm ni optimalna :).

 

V 12. januar 2006 ob 09:57, Anonymous Anonimni

Aja mednarodno ekonomiko izpit boš pa nardila, tudi jaz sem ruknla 1 kolokvij pa mi ni preostalo drugega - je pa res, da sem se šla angleško varianto, ne slovenske (veliko bolj student friendly prva).

 

V 12. januar 2006 ob 10:49, Blogger Jean

Nice pictures! How do you get Blogger to put them up with captions? I've got a whole bunch of Olivia and even more of Lyra from way back when (her summer vacation) that I've been wanting to post, but I can't figure out how to post them with text below each one--Blogger lumps all the photos together at the top.

We'll be in Ljubljana on Sunday with Lyra and Olivia--hope to see you there! Lyra and I will get our asses kicked since it's an A2 course and we'll be competing with some of the best dogs in Slovenia, but what the hell, it's always fun no matter what the result. I'm trying to get in some extra training this week so it won't be a total disgrace.

 

V 12. januar 2006 ob 15:22, Blogger Tina

Mihela, meni bi blo tudi boljše, če bi imela Chica manj kg in cm, da bi bila bolj drobna... Mislim, da je trenutno visoka 50 cm (ne znam natančno zmerit). A misliš, da bo še zrastla?
No, za mednarodno ekonomiko me niti ne skrbi toliko kot za kakšne poslovne finance (greh od lani) in pa poslovodno računovodstvo. Takšni predmeti mi ne ležijo, imam raje 'naše', informacijske :) A ti si že diplomirala? Se priporočam za kakšne uporabne zapiske... ;)

Jean,
blogger automaticaly puts the pictures all together - on top. Just edit them, like you would in Word - every picture in it's own row and then just write the caption below and edit the text in design view. I don't know how else to explain.
I'll be in Ljubljana only on Saturday ... I'll keep my fingers crossed for you an Lyra! Can't you come on Saturday too? I'd love to se Olivia.

 

V 12. januar 2006 ob 21:34, Anonymous Anonimni

Tina:
ah mramor&kavčička sta pa ja pisofkejk (mam tolk izkušenj z njima kt pomoje redkokdo haha, ti kdaj v živo razložim)...bom prečekirala če imam še kaj uporabnega od njiju, sam pojma nimam a mate še iste material sploh???

Chica pa zna rast še kak mesec, dva, ampak max cm/dva...sam no ok pomoje nima 50cm?

Jean:
as far as I understand you can speak/read/write slovenian too - have you found the discussion board forum on mojpes.net where we have a VERY VERY active topic about aussies with almost all owners from Slovenia participating?
Anyway see you on agility on sunday, I can hardly wait to see Olivia in person!

 

V 12. januar 2006 ob 21:36, Blogger Lilit

Tina, dve opombi na Chicino stran ;)
1. nisem vedela, da smo ze decembra ;)))
2. Ne mores linkat na slike iz Bloggerja, ne dovoli (access denied).

 

V 12. januar 2006 ob 23:27, Blogger Jean

Tina,

Thanks for the tips on photos--I'll play around with it when I have some more time and see if I can work it out. Unfortunately we can't come to Lj on Saturday, only Sunday--but let's plan to meet somewhere sometime in the next few weeks. Did you get my email of a few days ago, so you have my address?

Speaking of size--I think Olivia will be fairly petite. Her mother is quite small, her father is huge--I think she'll take more after the mother. For most of my life I've always favored big hairy dogs (before I discovered medium-sized border collies, that is) but I think my daughter will do better with a smaller dog.

Mihela, thanks for drawing the aussie owners forum to my attention--I just located it. I can read/speak Slovene without difficulty but I hate writing in it. It would be good for me to practice more, though, so long as people can put up with my mistakes.

 

V 13. januar 2006 ob 09:23, Blogger Tina

Mihela, ko boš ravno pri iskanju zapiskov, lahko pogledaš tudi še za Strateško upravljanje in Organizacijo proizvodnje? :) To me tudi še čaka... No, glede Chicine višine si imela pa prav. Sem jo postavila ob steno in dala svinčnik na njo, ter označila in ima 48 cm.

Jean, bom zdaj kar po slovensko, če že razumeš, da se ne bom lomila z mojo bogo angleščino. E-maila nisem dobila, ampak se mi zdi, da imam tvoj naslov v kakšni e-čestitki od Martine. Ti pišem v kratkem. Ja, za kakšno srečanje bi se bilo pa dobro dogovorit - takoj po mojih izpitih.

Lilit, hvala da si povedala za napake! Ne vem kje se me zadnje dni drži glava :)
Se vidimo jutri!

 

V 13. januar 2006 ob 09:50, Blogger Jean

Tina, your English is great. But use Slovene if you prefer. I'm not feeling very brave this morning so I'll stick to English for now.

I sent the email to the address listed on your blog on Saturday, after I got photos from Lilit. Email me at mccollister@siol.net, I'll send it again. I'm registered at mojpes.net now, so I'll be over there, too. Was v. interested to learn that an aussie from Finland is rumored to be coming this weekend--my daughter is interested in both, she has Oli and she's taking Finnish lessons.

 

V 13. januar 2006 ob 09:59, Anonymous Anonimni

Tina:
SU je tudi moja šibka točka, se nisem lotila zadeve še in ne vem a bi je sploh (čeprav SunCuja sem pa prebrala haha), Org.proizvodnje pa mislim, da je zate že čist outdated - sm ga delala amm 8 let nazaj :-))

No 48cm je solidno, upam, da bo dobila max še kak cm pa bo lih taprava :-)

Jean: Tudi jaz upam, da bo tvoja Oli tam pod 50cm, ker sem bolj nagnjena k aussiejem, ki niso big&hairy&heavy. Vsaj za delo! Me prav zanima kako bo šlo Oli v agilityu - jaz sem še vedno pod vplivom Sunny, black-tri aussijke, ki je bila 5x v USA reprezentanci na WorldChampionshipih in sem jo videla tudi v živo. No torej veselo na delo in branje foruma, mislim, da te čaka cca 170 strani ;-)

Pa na razstavi v LJ ne bo finski aussie ampak je avstralski govedar (ACD) to v bistvu :(

Aja jaz se tudi strinjam, da je počasi spet čas za kako aussie srečanje!

 

V 13. januar 2006 ob 10:48, Blogger Jean

190, not 170 pages! Uh-oh. I've got deadlines to meet, dogs to walk, wood to chop, a house to clean...this online stuff is downright addictive. I can't hope to keep up with it all, I better just unplug the computer...or at least my internet connection, I need the computer for my translation work. Well, actually I need the internet, too. Which means I will just have exercise some self-discipline (not my strong suit) while online.

Olivia will almost certainly be under 50 cm. I'll be curious, too, to see how she takes to agility. She's ASCA, not FCI, which I understand makes her and Monika ineligible for competition at really high levels, should they ever get to that point--I'm not sure how the politics of it work, but in the end it didn't really affect our decision. Olivia seemed like the right dog for Monika.

 

V 13. januar 2006 ob 13:53, Anonymous Anonimni

Hehehe wouldn't be in your shoes Jean!

Anyway Olivia and Monika CAN compete also at ALL FCI events not matter the ASCA registration. Completely legally. One bitch is already through this procedure here in Slovenia.
Will explain you in person on sunday at agility how to do it ok?