6. januar 2006
101
No, danes, ko bi se morala učit za jutrišnji kolokvij, sem delala raje 100 drugih stvari.
Odkrila sem PANDORO. Zelo uporabna zadeva zame :)
Pa za Chicino stran sem naredila knjigo za goste...
Kopalnica se skoraj sveti, tako je čista :)
Perilo je oprano in obešeno.
Posoda pomita.
Chica je uživala na dolgem sprehodu v dežju.

Sledi: padec na kolokviju.
 
Objavila Tina ob 17:08 | povezava na objavo |


3 Komentarji:


V 6. januar 2006 ob 21:39, Blogger Lilit

Mogoce bos pa imela sreco :)

 

V 7. januar 2006 ob 12:59, Blogger Vesna

Kako je šlo na kolokviju?

 

V 7. januar 2006 ob 20:27, Blogger Tina

Hvala vsem, ki ste mislili name :)
Hmmm.. preden sem stopila v dvorano, sem imela precej dober občutek o mojem znanju (sem se učila cel dan in pozno v noč), ko pa sem začela brat naloge, me je pa vse minilo. Je bilo težko. Ko sem prišla domov sem pa že brala komentarje na forumu in očitno nisem edina, ki imam občutek, da je bil to eden izmed težjih kolokvijev.
Upam, da bojo vsaj popravili in objavili ocene v zglednem času, da ne bom spet podrla rekorda - število klikov na spletno stran Mednarodne ekonomike (vsakih 5 minut in to po nekaj dni skupaj :))