5. januar 2006
Again
Spet sneži... Počasi ga imam že dovolj - snega. Me dekoncentrira med učenjem. Ves čas samo razmišljam, kdaj bom šla lahko s Chico noret po snegu :) Včeraj sem jo peljala v Evropark, kjer sem bila zmenjena z Nadjo in Nyzz. Če bi se prej spomnila, da dala polnit baterije za fotoaparat, pa se nisem... Chica in Nyzz sta uživali, mene je sicer bolel gleženj, a sem preživela. Celo toliko sem bila trmasta, da sem šla zvečer še na aerobiko. Je bilo skoraj malo preveč aktivnosti za mene, glede na to, da sem 2 tedna samo lenarila in sem prešpricala vse aktivnosti razen dolgih sprehodov s Chico. Pa mogoče se na moji kondiciji poznajo tudi 3 kg, ki sem jih pridobila v tem času :)
Včeraj sva gledala film Man on the moon na 1. programu (od treh, ki jih dobiva :)). Kaj naj rečem ... Zanimivo :)
Drugače pa nič novega... se pripravljam za kolokvij v soboto. Nič še ne znam, tudi nimam vse literature oz. vaj doma... Bom poskušala naredit največ iz tega kar imam. Sem malo brezvoljna v tem predizpitnem obdobju.

Napoved počutja za naslednji mesec: tja do srede februarja znam biti nepredvidljiva, tečna, z občutkom, da me preganja čas in vsaka malenkost me zna vreči iz tira; možno je tudi pomanjkanje koncentracije.