24. november 2005
Sneg
Tako, končno imamo nova okna, ampak mrzlo je pa še vedno... Mogoče ima – kaj pri tem... Včeraj jih je prišel montirat. Montaža + pospravljanje je potekalo cel dan, zato je bila Chica prikrajšana za daljše sprehode in se je morala zadavoljiti le s krajšimi. Sva danes potem malo podaljšali, pa še mala šola naju čaka. Zdej čakava samo še zidarja, da malo polepša zadevo, ki jo je monter pustil za sabo.

Chica je bila danes prvič na snegu in je uživala.... Norela je, tekla je, lovila kepe, ki sem ji jih metala, za poziranje pred objektivom ji pa ni bilo veliko, je kar brežala pred njim ;)

'Chica v teku'

Se ja pa tudi zgodilo, da je zakorakala na sredino potoka – kar mi nikoli ne naredi, niti v največji vročini ne. Še dobro, da je bilo to bolj proti koncu sprehoda, ker sva potem morali pohitet domov na toplo. Na sprehodu sem bila pa oblečena n-plastno, opremljena z najdebelejšo bundo, kapuco na glavi, gamašami za v sneg,... Upam, da me ni nihče prepoznal ;) Nisem hotela tvegat bolezni., čeprav ne vem koliko mi je kaj uspelo, glede na to, da me je zmanjkalo na kavču skoraj takoj, ko sva prišli domov. Chico je pa tudi sneg zelo utrudil. Je tak ljubi mir doma ;) Je pa lepo, ko mi greje noge pod mizo ... Bojim se patega, kaj bo čez eno uro v mali šoli. Pomoje ne bo ubogala nič, ker bodo itak vsi 'razštelani' zaradi snega. Zdi se mi, da imamo samo še 2 ali 3x, potem pa izpit. Grem stavit, da bo blestela s svojimi trikci ;)
Aja, zdej zna še enega na novo: mrtva! Pri tem se uleže na hrbet, da vse 4 od sebe in nepremično leži.

Drugače pa že cel dan sneži... Najraje bi se samo zavila v odejo, kavč obrnila proti oknu in gledala snežinke... Ja, vem - totalno neproduktivna.

Oznake:

 
Objavila Tina ob 15:46 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 26. november 2005 ob 13:06, Blogger Cyb3r

Mojstrska fotka. S čim je to fotkano?

 

V 27. november 2005 ob 07:51, Blogger Tina

Ne boš verjel - canon A40 ;) Je pa potrebno naredit kar nekaj posnetkov, preden kakšen resnično uspe. Po prenovi stanovanja bo definitivno na vrsti nakup enega dobrega DSLR-ja.