21. november 2005
mrzlo - vroče
Hmmm... kaj naj rečem. Danes se je dan slabo začel... Budna sem bila že preden je zazvonila budilka, ampak se nisem mogla spravit iz postelje (še kakšnih 15 minut po zvonenju budilke). Malo pred odhodomna faks, me kliče Sebstjan, da mu je zmanjkalo bencina in da je ostal na cesti Par 100 metrov pred mojim domov. Sva šla potem z mojim avtom v LJ - itak se mi ni dalo vozit že tako zgodaj.
Na seminarju smo imeli burno debato o genetsko spremenjenih rastlinah, je imel 666 spet briljantne argumente ZA. Med debato smo zajadrali celo na to temo, da bo čez nekaj časa že v jabolkih kontracepcijsko sredstvo in v bananah zdravilo proti AIDS-u. Po prihodu domov sva šli s Chico na malo daljši sprehod, da bi se ji oddolžila, ker me dopoldne ni bilo doma, ampak mi je bilo potem kmalu žal, da sva šli tako daleč. Vse mi je pobirala po tleh (nekateri ljudje so izredno nemarni - ne morem verjet, kaj vse vržejo na tla namesto v koš za smeti), vlekla na povodcu, ... Uspelo ji je najprej zlomit ohišje flexi povodca, nato pa še pretrgat vrvico povodca. Kljub mrazu je kar vrelo v meni.

Ne vem kako se je lahko obrnila za 180° od včeraj, ko je bila enkratna. Na sprehodu je ubogala, ko smo bili doma, se je igral az igračami, potem smo se šli igrico 'išči žogico' in to po celem stanvanju - v tej igri je enostavno blestela (kaže znake odličnega reševalnega psa ;)) No, v glavnem, niti minuto ni bila tečna.

Zvečer sva se spet crkljali

Danes je pa čisto druga... Multipla osebnost.
Včeraj je bil spet moj dan - smo šli na Trojane na kosilo in sem si vzela 2 trojanska krofa za domov (čokoladna). Kdo bi si mislil koliko veselja lahko prinese ;) Sploh pa sem zadnje čase odvisna od čokolade oz. Nutele. Jo jem že na žlico. Potem se pa čudim zakaj se na zimo vedno poredim...
Ko sem ravno pri zimi... okna čakava že malo predolgo. Naj bi jih prišli monirat v sredo - upam, da res. V veži je že presneto mrzlo... Je pa zato bolj toplo, ko je Bojan zraven.

Oznake: ,