10. november 2005
No comment
Toliko obiskov strani, pa nič komentarjev ... :(
 
Objavila Tina ob 15:52 | povezava na objavo |


5 Komentarji:


V 10. november 2005 ob 20:52, Blogger Tina

andy, hvala za komentar. Sem ga bila prav vesela. Hmm... morbiden blog... Pomoje ima vsak svoje interese in jaz sem se pač odločila, da bom v TEM blogu pisala o Chici. Marsikoga zanimajo psi in mogoče bodo ti ljudje tudi brali moj blog. Naslov aussielove pove tudi to, da pač pišem o moji ljubezni do pasme avstralski ovčar in Chice... Če pa komu te stvari niso všeč, naj pač ne bere.
Še komentar na tvojo izjavo o Chici: ona je všeč skoraj vsem ;)
Lep pozdrav, pa če te bo kdaj zaneslo v kinološke vode, se lahko oglasiš ...

 

V 12. november 2005 ob 08:29, Blogger Tina

andy, tvoja Mischa je pa prava lepotica!
Ja, zakaj ne pišem osebnih stvari na blogu... V bistvu ni zato, da bi bila skrivnostna, ampak nekak nočem, da bi vsi zdej vedeli kaj se dogaja z mano (dobro ali slabo). Vem, da folk z večjim veseljem bere bloge, kjer nekdo piše kako mu gre (Slovenci se pač radi vtikujemo v tuje zadeve in smo presrečni, če vse vemo), pa če mu gre slabo, so nekateri še veseli... Določene stvari hočem obdržati zase in za tiste, ki so mi blizu in jih ne delit s celim Zasavjem oz. Slovenijo. Ne moreš verjet kakšen je folk pri nas... Zato je včasih boljše, če si tiho.
Aja, to da imam pa še spletno stran od Chice je pa zato, ker
1. sem obsedena s pasmo (aussie virus me je okužil),
2. Hočem, da vsi vidijo kako lepo in pametno psičko imam ;),
3. sem se preizkusila v oblikovanju spletnih strani.
Ideja o blogu, ki bi ga pisala tvoja psička pa niti ni napačna. Nekaj podobnega pišejo nekateri že na forumu mojpes.net, pa je včasih prav posrečeno.
Pozdravi mi morje...

P.S.
Pohvale za tvoj blog.

 

V 15. november 2005 ob 21:45, Blogger Cyb3r

Ekola še jaz... sem že dostikrat naletel na tvoj blog, pa šele pred kratkih porajtal, da si sokrajanka in da se s tipom (plus kužeta) dostikrat sprehajata po štengih mimo naše bajte. Tvoj je doma nekaj 100 metrov nad menoj, če se ne motim...

Od zdaj naprej bom tvoj redni bralec, prelistal pa bom tudi zapise za nazaj.

 

V 16. november 2005 ob 15:10, Blogger Tina

cyb3r, sem mislila, da vem kdo si, ampak sem se mogoče zmotila. S tipom se ne sprehajava po nobenih stopnicah, pa ponavadi je zraven samo en kuža (Chica - avstralska ovčarka). Mogoče misliš na mojega ex, s katerim sva se pa res veliko sprehajala z dvema psoma (labrador in dalmatinka) na omenjeni lokaciji
.
Drugače pa berem tudi tvoj blog, mal iz firbca ;) Kako napreduje stanovanje? Midva ta teden čakava nova okna in balkonska vrata.
Se beremo...

 

V 16. november 2005 ob 15:33, Blogger Cyb3r

Ups, pardon. :) Očitno gre res za bivšega. Stanovanje... vse sproti objavljam na blogu, čakava še kuhinjo in kuhinjsko mizo. Potem mava vse. Predvidoma ta mesec.