2. november 2005
Egh ****!!!!
Danes nisem nameravala pisat bloga, ker imam vseh stvari že čez glavo in ne vem kako mi bo uspelo vse naredit ... ampak vseeno.
Danes mi je res pregorelo - v Ljubljani. Z dvema sošolcema in modrim Yogičem gremo na vaje poslovodnega računovodstva. Parkirali smo tam kot ponavadi - na parkirišču nekje v okolici EF. Po končanih vajah smo šli v trgovino, kupit nekaj za jest (da smo prišli k sebi), potem pa k avtu.
Tam doživimo šok - avto je zaparkiran. Ena blesteča glavca je svojo bledo rumeno petko (LJ K1-06Y) pustila čisto na sredini, tako da nismo mogli ven - itak se mi je pa mudilo it peljat Chico ven in potem učit za kolokvij. Nekaj smo probavali in ni in ni šlo. Potem je Sebastjan nekako zimproviziral in nekako nastavil avto tako, da sta ga z Dejanom lahko skupaj ročno premaknila. Prijela sta zadnji del in na moj znak (3, 4, zdaj!) nekajkrat dvignila in premaknila avto. Potem je sledilo spet manevriranje znotraj avtomobila in potem spet ročna tehnika. V primeru, da bi šli s katerim koli drugim avto (težjim/večjim), bi lahko tam čakali š ekar nekaj ur, preden bi lahko šli domov.
No, sem spustila paro, grem nazaj za knjige...