28. oktober 2005
Oh joy! - ?

Res ne vem kakšen naj bi bil naslov posta, zaenkrat so tri pikice, mogoče ga pa spremenim po končanem pisanju.
Včeraj sva bili s Chico spet v mali šoli in je blestela kot vedno ;) Včasih doma mi res prekipi, ko ima toliko energije, ampak v mali šoli pa potem vse popravi. No, mogoče jo malo preveč zanimajo drugi psi, ampak kadar je treba delati, je vedno pripravljena; kadar pa se posluša inštruktorja, pa malo pozabi, da je v šoli. Na koncu smo jih vodili tudi skozi ovire. Najraje ima tunel, včeraj pa je šla prvič tudi po lestvi - brez problemov. Lestev je res imala malo debelejše prečke, ampak nima veze - glavno, da je ni strah.

Še ena novica: CHICA SE KONČNO CRKLJA! Zvečer ko se usedem/uležem na kavč, mi hoče it kar sama v naročje. Do sedaj je najino crklanje izgledalo tako, da sem jo mogla zbudit, dvignit v naročje in se skupaj z njo vsesti na kavč. Sedaj pa je to že njena želja... Vedno sem hotela imet psa, ki se rad crklja ;)

Drugač epa je na faksu prava norišnica. Ogromno sprotnega dela, pa še dva kolokvija me čakata v roku desetih dni ... Naj omenim, da še vedno nimam literature, ker je razprodana. Baje me danes čaka v fotokopirnici v Trbovljah in upam, da je ne bo Bojan pozabil it iskat preden bo šel pripravljat za koncert. Trenutno imam malo krize ... ne bi o tem.

Oznake: