11. oktober 2005
Končno en lep jesenski dan...
Tole je še obljubljena slikca od včeraj - moji dve l'ubici ;)
Danes je pa res lep dan. Sva bili s Chico že dvakrat na malo daljšem sprehodu... Tako uživa, ko lahko vse prevoha, prosto teka, najbolj srečna je pa kadar se nama na sprehodu pridruži tudi Nyzz. Danes sta Nyzz zamenjala koker španjel in pa mehkodlaka pšenična terierka.

Včeraj sem pisala še refleksije za Poslovno okolje podjetja... Preberem poglavji v knjigi, članek in nato vprašanja. Ugotovim, da je najbolje vključit možgane ter pozabit na vse kar sem prebrala, ker itak nima veze s postavljenim vprašanjem. Nekako mi je šlo, ampak kaj ko bo to treba pisat vsak teden, poleg tega pa še eno stran za seminar... vsak teden... vsak teden... Prvič v zgodovini faksa je toliko sprotnega dela ;)

Danes sem šla še k našim domov po eno vrečko knjig in to samo za Matematiko 2 (Hvalica). Sem že čisto pozabila skozi kakšne muke sem šla... Drugače pa še 8 izpitov do konca!

Oznake: ,

 
Objavila Tina ob 14:13 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 12. oktober 2005 ob 02:01, Blogger Lilit

Je Chica res spuscena na sprehodih?
Grin je prvih parkrat bil... zdaj pa je na 5 m povodcu. Gospodek pohlasta vse, kar je uzitnega (ali pa tudi ne..) na tleh in takrat ne slisi vec nic.
Komaj cakam, da se vidimo :)

 

V 12. oktober 2005 ob 08:14, Blogger Tina

Hmm.. tudi Chica, da vse v usta kar je užitnega in kar ni. Je pa tako, da približno vem, kje so takšne stvari in kje jih ni. Jo pa počasi navajam na povelje "pusti". To mi uspe ponavadi takrat, kadar ima v gobčku kakšno prazno škatlico od cigaret ali kakšen drug papir. Takrat naredimo menjavo za briket. Bo treba tudi naučit, da na povelje ignorira vsako še tako užitno stvar, ampak je še premlada za to...
Se kmalu vidimo! ;)