5. oktober 2005
Prvi študijski dan :)
Preživela sem prvi dan na faksu, Chica pa prvi dan, ko ni bilo ne mene ne Bojana v Zagorju. Doggy-sitter je rekla, da ni nič jokala ali lajala, ko jo je prišla peljat na sprehod in ji dat jest. Tudi, ko sem se vrnila iz faksa ni bilo nič slišati... Pridna, pridna moja punca! ;) Trenutno je zaposlena s kongom v katerega sem dala briketke in skuto ter zmrznila vse skupaj - to ima dela!


Ja, faks pa takšen kot vedno... Smo imeli predavanje in bi skoraj zaspala vmes, sem že kinkala. Ponoči nisem ravno veliko spala (že nekaj dni), potem pa še profesor ni bil ravno zanimiv - daleč od tega... No, samo da je mimo. Sem gledala urnik in kaže, da bom letos (4. letnik) še največkrat v Ljubljani - 4 x na teden. To se mi še ni zgodilo v zgodovini študija :) No, kot brucka sem kakšen mesec hodila 4x tedensko, ampak se je kmalu končalo. Letos je ogromno sprotnega dela, kar pomeni manj prostega časa in pa manj izpitov ob koncu semestra. Jutri se vračam ... Sedaj pa TNZ aerobika! Od zadnje vadbe me od vseh mišic bolijo samo vratne - ne vem kako mi je to uspelo ...

Oznake: