4. november 2005
Faks sucks!
Faks sucks mi je enkrat povedala študentka angleščine ;)
Hmm... danes ni šlo ravno najboljše (glej izjavo v naslovu). Kolokvij je sicer mimo, ampak sploh ne morem rešt kakšen občutek imam. Karkoli bi rekla (da sme znala ali pa da nisem) bi se zlagala. Naredila sem sicer vse - kar nisem točno vedela, sem naredila po moji logiki (računske naloge), ali pa sem si izmislila oz. šla po metodi izločanja (teoretične naloge). Sem brala na forumu je že nekaj komentarjev na kolokvij.
Bistvo: študentje so nezadovoljni.

Čez vikend me čakata pa še Mednarodna ekonomika (kolokvij v ponedeljek) in pa študija primera (v angleščini) za Poslovno okolje podjetja (oddaja naloge - isto v ponedljek). Ne bom imela veliko od vikenda...

Vsaj zvečer je bilo uredu, ko sva šli s Čikico na poligon, da se je lahko v miru zdivljala, ker se prej cel dan ni. Boga boga Chica. No, sej se je dopoldne igrala z enim mešančkom in sta norela, ampak ne dolgo... Sem se imela za učit.
Bo pa v nedeljo zvečer vse nadoknadila. Se menimo na forumu, da se dobimo na poliguno v nedeljo ob 18h. Zaenkrat so potrdile udeležbo avstralska ovčarka, bela bokserka in nemška doga + nekaj osebkov na dveh nogah ;)

Če slučajno kakšen "pesjanar" tole bere - vabljeni zraven!
Nazadnje, ko je bila ta zasedba, je bilo enkratno, ampak vseeno pričakujemo čimvečjo udeležbo.

Oznake: ,