16. november 2005
Večer
Tako, refleksija je napisana in spet sem tu ;)
Vmes sem bila že na aerobiki in sem se vrnila vsa prerojena ... nas je bilo 10 in smo izgledale skoraj tako kot ženske iz spota Eric Prydz: Call on Me. No, malo pretiravam ;) Je pa pasal Panache, ko sem prišla domov...

No, 15.11. je že mimo, ampak vrsta pri vulkanizerju v naši ulici je pa še vedno dooolga. Če bi hotela it ven z avtom, bi se šla lahko samo slikat. Zaparkirali so mi dvorišče, ulica je pa itak tako ozka, da ne bi mogla peljat mimo, tudi če bi mi nekako uspelo prit iz dvorišča (v primeru kakšne luknje v vrsti). In to traja že več kot en teden!!! Sem že malo sita tega. Zadnjič sem se pač postavila na konec vrste (ker do hiše pač nisem mogla prit zaradi gužve), ko sem šla domov po denarnico, pa sta me v 3 minutah zaparkirala 2 avtomobila. Da sploh ne omenim, da se mi je že tako mudilo na trening agilityja.

Zadnje čase sem malo razdražljiva v avtu - to se mi prej ni dogajalo. Ravno zadnjič me je izsilil en Trboveljski penzionist. Vozila sem po prednostni cesti, tip je pa prevozil STOP znak. Enkrat jim malo spremenijo znake zaradi obvoza,in tipi sploh ne gledajo znakov. No, penzi se je potem še jezil na mene, mi plozal in žugal celo pot ko je vozil za mano. Namesto, da bi bil vesel, da sem pripeljala počasi in da sem ustavila, ker drugače bi pokalo...

No, še en svetel trenutek današnjega dneva: Bojan se je na poti iz MB ustavil na Trojanah in mi prinesel čokoladni krof. Zdej pa naj še kdo reče, da sem zahtevna punca ;)
 
Objavila Tina ob 21:27 | povezava na objavo |


1 Komentarji:


V 17. november 2005 ob 09:12, Blogger Tina

Krof mora biti obvezno iz Trojan! ;) A zdej sem pa zahtevna? Včasih si ga tako zaželim, da se m ini problem odpeljati tja, po 2 krofa...
Tiste risanke se pa spomnim, najbolj v spominu mi je ostala glasba...