16. november 2005
Update
Končno sem se spravila pisat tole stvar naprej. Bi morala napisat refleksije po predavanju, pa mi ne gre in tako sem pristala tu. Pisala jih bom tako kot vedno: zadnji čas ( zvečer pred spanjem). Zadnje čase nastaja manj fotografij od Chice, ker pač ni sončka in potem so slabši pogoji za slikanje ... Doma se pa ne spomnim slikat. Tale fotka je nastala nekaj dni nazaj, ko sem začela sesati stanovanje. Chica se malo boji sesalca, zato se je skrila za posteljo.

Čez vikend je bilo super. Dvakrat smo se dobili na poligonu s kužki iz celega Zasavja in je bilo enkratno. Chica je po obeh srečanjih samo še obležala. Vstala je samo, ko je bilo treba lulat ali pa jest. Nič ni nosila igračke naj jo mečem, nič ni skakala in zbujala pozornosti. Enkrat za spremembo je bila skoraj neopazna ;) Upam, da bo Karmen kmalu poslala kakšne fotke.

No, kadar mi preveč skače po živcih, vzamem kliker in proboljške in se gremo učit. Po treh mesecih učenja se je Chica naučila: sedi, prostor, 'glej me', glas, tačko, prinesi (predmet), pusti (predmet), touch (dotika se različnih stvari), tunel (pri agilityju/reševalcih), preval, obrat (360° okrog svoje osi), okrog (gre okrog mene), slalom med nogami. Razlikuje tudi različne igračke: žogica, igračka (ena modra gumijasta), 'piska' in kongo. Brihtna je tale naša punca ;)

Danes sem bila bolj pozno iz Ljubljane (stavka železničarjev), tako da je bila kar predolgo sama doma. Sem se ji potem oddolžila z dolgim sprehodom skupaj z Nyzz. Ko sva prišli domov je samo še pojedla kosilo in zaspala. Sem morala it po fotoaparat ;)
Zdej pa čakam, da se toliko zbudi, da še malo ponoviva trikce, potem pa spet en sprehod, preden pride Bojan domov.

Aja, še ena novica. Odkar se Nyzz druži s Chico, je postala veliko bolj razigrana. Danes se je na sprehodu naučila naredit preval (pri njenih desetih letih) - go girl!

Oznake:

 
Objavila Tina ob 16:01 | povezava na objavo |


5 Komentarji:


V 16. november 2005 ob 20:25, Blogger Lilit

Ti bo kmalu zmanjkalo idej za trike :)))
Ajša, naša labradorka, ki smo jo uspavali pred Grinom, je po mojem doživela 15 let samo zaradi Vone. Imet dva psa je super :)

 

V 16. november 2005 ob 20:31, Blogger Tina

Ja, za trike me že zdej malo matra - ideje in to. Kej preveč zahtevnega je nočem učit - grem raje na 'ziher' varianto.
Drugače pa verjamem, da je super imeti 2 psa, ampak pri meni žal to ne gre (razen kakšnih počitnic). Sem morala Bojanu že preden sva dobila Chico obljubit, da bova imela samo enega psa, dokler bova živela tu. Ko bo pa (upam) enkrat hiša z vrtom, potem bosta pa sigurno 2 ;)
Imaš kakšno idejo za trikce?
Kako pa kaj Grin? Bomo držali pesti za nedeljo!

 

V 17. november 2005 ob 08:21, Blogger Lilit

Grina mece puberteta, ali pa sem bila premalo dosledna :P fulkrat se noce dat v prostor, vcasih ko ga klicem, me pogleda - in gre v nasprotno smer ;)
Trikcev ne zna se dosti, ker ga tudi jaz nisem hotela prehitro matrat. Zna preval in tacko, dotik in stoj. Zobe pusti pregledat se kar, odpret usta - bolj tako..
Skoda da ne pridete v nedeljo.

Pa saj, ce imas enega psa pri tvojih in enega doma, skoraj kot da bi imela dva. Jaz ze sanjam, kako bom cez dolgo dolgo casa, ko bodo pogoji ustrezni, imela se eno avstralkico ;)

 

V 17. november 2005 ob 08:23, Blogger Lilit

Aja za trikce - priklon, oblizovanje na ukaz, mrtev.

 

V 17. november 2005 ob 09:10, Blogger Tina

Hvala z aideje za trikce. Priklon sem jo že hotela naučit, pa je dala raje prostor... Mrtev bo pa pomoje prava umetnost za naučit, sploh tako živo avstralkico kot je Chica. Ma se bomo potrudili enkrat... Jo moram pa še stoj naučit (pride prav tudi pri reševalcih).