17. november 2005
Faks Free ;)
Po včerajšnjem čakanju na vlak (stavka) sem se odločila, da danes pa ne podpiram železničarjev: zato ne grem na faks ;) Po eni strani mi je že žal, ker je doma zelo hrupno. Pri sosedih montirajo centralno napeljavo, tako da je ves čas eno vrtanje, ropotanje,... No, vsaj Chicsson ni sama v tem hrupu... Se ji moram oddolžit za včeraj, ko je bila tako dolgo sama doma. Trenutno obdeluje 'žogico'.
Midva pa še vedno čakava na nova okna in balkonska vrata. Naj bi jih montirali ta teden, pa nič ne pokličejo, tako da bo treba spet težit po telefonu.

Ravnokar mi je sonček posijal skozi okno! Pa so vremenarji napovedovali oblačno vreme s padavinami - ha ha. Zdej bo treba pa izkoristit te žarke in it s Chico na en malo daljši sprehod, preden se vreme pokvari. Prej sva že srečali 2 kužka, ki se sama sprehajata, pa da ne omenim enega goldna, ki se šeta po Zagorju že kar nekaj tednov. Je nevarno, če se golden mota med nogami zraven moje Aussieke, ki je itak več v zraku kot na tleh. Sploh na pločniku oz. ob cesti ni varno. Očitno je spet tisti čas, ko bodo kužki lutali po mestu in se naseljevali pred hišami, kjer prebivajo psičke. Ne vem kako so lahko lastniki tako neodgovorni, da jim to pustijo... No, se ne bom več spuščala v to, ker bom samo slabe volje.
Se vrnem k čokolinu, potem pa na teren ;)

Še na tole sem naletela, ko sem brskala po direktoriju slikce. Tole je bil moj favorit, ko sem se odločala katerega psa iz legla bom vzela. Vseh 8 tednov sem bila prepričana, da bo Blue Ice moj - sem se čisto zaljubila vanj, ker je bil/je tako luštkan, pa s tem modrim očesom me je čisto prevzel, pa še dolg rep je imel za razliko od ostalih. Potem pa sem izbrala Chico...

Oznake:

 
Objavila Tina ob 09:38 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 17. november 2005 ob 12:44, Blogger Lilit

Zakaj ga pol nisi vzela?
Ce bi bil se prost, ko sem se jaz odlocila za mladicka, bi ga jaz vzela :)

 

V 17. november 2005 ob 13:18, Blogger Tina

Ne vem zakaj ga nisem vzela... Na dan, ko sem prišla izbrat, je v meni po kakšnih dveh urah premišljevanja kar kliknilo in sem se odločila za Chico. Pomoje tudi zato,ker je Blue bolj manekenski, Chica je bila pa bolj aktivna in je kazala voljo do dela (kar mi bo prišlo prav pri reševanju). Kadar mi preveč pleza po živcih, mi je kar žal, da nisem vzela raje tistega bolj mirnega...