22. november 2005
Preverjanje
Tole je nastalo že v petek dopoldne - takrat kot moj tednik za POP.

'Takole Chica pregleduje moj projekt'

'Pravi, da bo kar uredu ;)'

Oznake:

 
Objavila Tina ob 19:32 | povezava na objavo |


4 Komentarji:


V 23. november 2005 ob 11:21, Blogger Lilit

Vidim, da ima tudi Chica trajno ;)
Drugace pa, se dobro, da imas Chico, da ti pregleduje naloge :)))

 

V 24. november 2005 ob 15:49, Blogger Tina

Ja, trajna rules. Mislim, da jo imajo kar vsi v leglu... Včasih so za ljudi, ki so se jim kodrali lasje, rekli, da žlehtniba ven udarja. Ne vem koliko je to res... Nekaj bo že na tem ;)
Ja, Chica je pa zadnje čase res zainteresiran aza izobraževanje. Kadar se namontiram za računalnik, mi da noge v naročje in pogleda kaj počnem, potem jo dam pa zraven na stol in me kontrolira ;)
Kako kaj Grin?

 

V 24. november 2005 ob 18:05, Blogger Lilit

Grin na trenutke zganja trmo, drugace je pa uredu. Malo vam zavidava sneg.
Ves da meni v mali soli na izpitu ni hotel narediti prevala... skoraj sva si naredila sramoto, ceprav sem, preden sva bila na vrsti, ponovila vse trike - vse je naredil. Ko sva pa prisla pred obcinstvo ni sans, da bi se vrgel na hrbet... no po nekaj minutah prepricevanja se potem je, ampak je bilo napeto ;)
Tudi midva se trenutno uciva mrtev.

 

V 24. november 2005 ob 21:58, Blogger Tina

Lilit, to s trikci se pogosto zgodi ob prisotnosti publike...
Drugače pa nam ne zavidaj snega. Sem danes prišla čisto mokra domov, v mali šoli mi Chica ni čisto nič delala (razen odpoklica in trikov), njen nos je bil ves čas v snegu...