19. oktober 2006
Blond?
Včasih se sprašujem kakšna je moja resnična barva las. Ko sem bila majhna, sem bila blondinka. Z leti so se mi lasje potemnili in naj bi bila naravna rjavolaska. Sicer sem imela v osnovni šoli obdobje, ko sem bila zadnja 3 leta OŠ rdečelaska, ampak na srečo je tudi to minilo.
In zakaj sem sprašujem o o moji resnični barvi las? Ker sem danes nasedla na celi črti...

Nek dogodek (x), na katerega se pripravljam že nekaj časa, se bo zgodil v soboto. Ker se zna zgoditi, da rezultat ne bo pozitiven, raje nikomur ne omenjam. Poleg tega nočem, da bi npr. B. pritiskal name in me kaj preveč spraševal o tem dogodku, sem mu rekla samo, da se bo zgodil v roku enega meseca. Ker pa je B. firbec, me je ves čas zasliševal in nekaj časa mi je šlo kar dobro, da mu nisem izdala za soboto. Danes zjutraj ob 7h na kavi v Tir baru, pa še nisem bila dovolj prisebna in sem spregovorila še preden sem pomislila. Kje mi je bila pamet?!

T: Danes bi rada prevzela računalnik v LJ enkrat do 16h, ker sem potem že malo pred 18 zmenjena zaradi dogodka x.
B: Pa saj se lahko za x zmeniš za v petek. Ne kompliciraj.
T: Ma ne, ne bom to delala en dan pred dogodkom x... (ups!!)

Včasih se me ni dalo tako lahko prefilmat/zmanipulirat oz. karkoli že.
Mogoče je bila pa jutranja ura kriva za moje nedelovanje možganskih celic...

 
Objavila Tina ob 12:57 | povezava na objavo |


5 Komentarji:


V 21. oktober 2006 ob 20:19, Anonymous Anonimni

CESTITKE!!! Za uspesen dogodek x :)
(povedala Martina)

 

V 22. oktober 2006 ob 08:10, Blogger Tina

lilit, hvala! Če bi Chica delala na izpitu enako kot na treningih, bi si zaslužili izpit, tako si ga pa ne. Je imela kar svoj program oz. je predpisanega malo popestrila... Jao! Never again!

ulala, dogodek x je izpit za psa spremljevalca po programu B BH.

 

V 23. oktober 2006 ob 19:18, Blogger Jean

Some day someone will have to explain to me what all these initials mean--what does "B-BH" stand for, and what do you have to do to get it?

 

V 23. oktober 2006 ob 19:29, Blogger Tina

jean - B-BH je izpit za psa spremljevalca, več o tem bom napisala enkrat v prihodnjih dneh.
Kdo pa pa napisal poročilo iz aussie srečanja na Krasu? Jean, Lilit?

 

V 23. oktober 2006 ob 20:49, Anonymous Anonimni

Ko sem bral tale post se mi je zazdel da že morem bit matematični guru, ker če ne bi bil ne bi doro razumel vseh X-ov ,B-jev in P-jev;)