15. september 2006
Gomez

Za njega je šel ves denar iz prejšnjega posta...

 
Objavila Tina ob 18:40 | povezava na objavo |


6 Komentarji:


V 15. september 2006 ob 21:16, Blogger Jean

Welcome, Gomez! So how does Chica like him?

 

V 15. september 2006 ob 22:42, Blogger Lilit

Cestitke k novi pridobitvi! Macke so zakon :)

Hm ce si ga posvojila... kako si dala 20k zanj?

 

V 15. september 2006 ob 23:44, Anonymous Anonimni

Jao, jao. Zdej pa še mačka ? :D

Talib bi ravno tko lahko bil, glede na to kolk se je to ime uporabljajo zadnje čase :)

 

V 16. september 2006 ob 00:01, Blogger Nadja Zlender

Čestitke za mačkončka :) Ful paše na kavč. Upam, da se s Chico ujameta.

 

V 16. september 2006 ob 10:08, Blogger Tina

Gomeza sem dobila iz Društva za zaščito živali Ljubljana - ime je dobil že prej, verjetno po navdihu fanta njegove začasne skrbnice (sem pozabila iz kje je - nekje iz Latinske Amerike). Jaz bi mu dala ime Pablo ali Paco, pa se B-ju zdi preveč pedersko :)

Chica skuša navezat stike, ampak je Gomez malo previden. Zaenkrat se samo gledata. Včeraj smo vsi štirje ležali na kavču. Chica na njenem običajnem mestu pri mojih nogah, Gomi pa se je stiskal v mojem naročju. Pomoje se bosta kmalu navadila drug na drugega.
Drugače pa Gomez prede 100 na uro :)

Aja, glede stroškov - sem ga peljala k veterinarju preden je prišel domov, da smo naredili vse teste ter ga prvič cepili. Ziher je ziher ;)

 

V 18. september 2006 ob 08:39, Blogger Tina

No, no, Ula, pretiravat pa res ni treba... :)
Otroci bodo še nekaj let počakali...