1. avgust 2006
Slapovi Zadnje Trente

25.7. smo si vsi trije privoščili dan oddiha od prenove kuhinje. Več fotografij v galeriji (foto: Nadja Žlender). Privoščili smo si tudi odlične postrvi z ovčjim sirom, žal sem pozabila kje točno smo jih jedli. Ampak znam prit do tja ;)

Drugače pa midva delava, Chica pa nadzoruje delo. Niti ene stvari se ne da narediti, ne da bi ona (o)pazila. Še ko sem zabijala žeblje v nastajajoči predalnik, je imela nos 5 cm stran od kladiva. Firbec oz. control freak! ;)

Kuhinja počasi napreduje in dobiva svojo obliko. Jutri pripeljejo steklokeramično ploščo ter pečico, ki ju bo potrebno vgradit. Vgraditi bo potrebno še pomivalno korito, ter zmontirat še nekaj dodatkov,... Sploh ne vidim konca!

Žal tokrat ne morem priložit fotografij. Moja trotlkamera je z Nadjo na Pagu.

 
Objavila Tina ob 21:36 | povezava na objavo |


1 Komentarji:


V 2. avgust 2006 ob 22:10, Blogger Tina

Odstranjevanje ploščic in razstavljanje pohištva mi gresta dobro od rok. Včasih mi tudi uspe kaj sestavit... ;)

Chica se javi za nadziranje zadeve :)