21. julij 2006
Prenova
Še vedno diham... Žal zadnje čase večinoma prah, ampak drugače ne gre. Prenova kuhinje je v polnem teku.
B. lupi stene, jaz pa podboje. Enkrat dolgo časa nazaj, je bila najina kuhinja okrašena z vzorcem, ki je spodaj na sliki. Enkrat je bila zelena, nekajkrat bela, enkat oranžna,...

V ponedljek naju čaka izbira in nakup kuhinje. Končno grem spet v IKEO! Naslednje kuhinje so v ožjem izboru:
 
Objavila Tina ob 15:05 | povezava na objavo |


12 Komentarji:


V 21. julij 2006 ob 21:09, Anonymous Anonimni

Ne vem od kje mi to, ampak nekje v glavi imam, da so bele kuhinje menda zelo ''težavne''. Ali pri čiščenju ali pa pri čem drugem, to pa ne vem :)
Je pa tista modra zelo lepa :)

 

V 21. julij 2006 ob 23:13, Anonymous Anonimni

Blah, blek ikea!
pr nas v slo se ni tok razsirjena,sam kle v avstraliji je pa obup.
takoj ko prides h komu na obisk prepoznas ene deset enakih elementov kot iz svoje bajte.
raj dam sto dolarjev vec kot pa da zivim v eni sabloni
ne jit v ikejo :) pejt raj u lesnino alpa stol al pa kej tko. :)
ce ni dnarja pa raj pocak se ksn mesc dva

 

V 22. julij 2006 ob 07:47, Blogger Tina

Meni je Ikeino pohištvo všeč (zelo zelo všeč), pa ni treba čakat na njega, kar je velik +, ker ga potrebujem takoj. Kuhinje pri nas mi niso najbolj všeč, razen mogoče kakšna v Svei ali Haervey Norman, ampak tam je itak draguljarna in so cene malo previsoke za študentski žep.

bane, kaj pa vem glede belih kuhinj. Pri nas doma smo jo imeli kar nekaj časa, pa ni bila problematična. Najbolj, da vzamem umazano belo, tako da se umazanija ne bo videla ;)

 

V 23. julij 2006 ob 09:43, Blogger Vesna

Glasujem za modro...

In upam, da bom še letos sama na istem podvigu. Jaz svoje kuhinje še sploh nimam. Ampak moja bo rdeče-siva ali pa zelena.

A da se splača it v IKEO? Da dobiš kuhinjo takoj? Sporoči kakšne so kaj cene. A to je z belo tehniko vred? Kako je pa s prevozom? A to gresta v Graz?

Mater sem firbčna!

 

V 23. julij 2006 ob 12:12, Blogger Tina

@ vesna:
Greva v Graz. Tam se posvetuješ s prodajalcem, ti v pol ure zriše kuhinjo in naredi predračun, potem te pa vse skupaj že čez kakšno uro čaka na prevzemu.

Glede barve se še nisva odločila. Ne bi imela rada belih sten, tako da ne vem, če je modra dobra izbira, ker bo potem vse preveč pisano... Bom tam pogledala kakšne kombinacije imajo s stenami in tlemi.

Kaj več informacij dobiš pa po jutrišnjem nakupu.

 

V 23. julij 2006 ob 17:55, Blogger Vesna

Uuuu... se že veselim!

Hočem vedeti vse. Še najbolj me zanima prevoz in pa montaža. Pa seveda cena! ;) Pa še marsikaj. Da ne boš kvakala na blogu o vsem, mi lahko tudi mejl pošlješ. Da ne zamoriva čist s kuhnami. :)

Komaj čakam, da bom mela svojo.

 

V 26. julij 2006 ob 13:28, Blogger Vesna

No? Sta že zmontirala?

Že kuhata?






Mater sem firbčna!

 

V 27. julij 2006 ob 09:37, Blogger Tina

Sva še daleč od kuhanja - sva še brez štedilnika ;)
Trenutno v kuhinji belijo, potem bo potrebno položiti še laminat in na eno steno opaž, potem se bo pa kaj sestavljalo. Gre bolj počasi kot sem mislila... Upam, da bo v nedeljo končano, ampak dvomim.

Kuhinja je pa takšna, samo da so drugačni ročaji in pult - postavitev pa itak. Najina je bolj mini izvedbe. Za toliko časa kot ga bom preživela v njej, bo ravno prav :)

 

V 31. julij 2006 ob 23:19, Blogger Ulala

IKEA, IKEA, IKEA... Love it!! ;)

 

V 1. avgust 2006 ob 17:55, Blogger Mayhem

Vse so grde, 'nuff said ;)

In ne vem od kod nekaterim ta obsedenost z IKEA štacunami. To je tko kot bi bil nekdo Lesnina manijak. Sam trgovina je, za božjo voljo! :)

 

V 1. avgust 2006 ob 22:31, Blogger Tina

ulala, IKEA rules!

mayhem, kdo pa pravi, da smo obsedeni? Meni je samo všeč in uživam, ko se sprehajam po trgovini skoraj toliko kot takrat, ko sem v Dunajskem ZOO-ju. Samo gledam in razmišljam. No, v ZOO-ju še fotkam in vzdihujem...

Če bi imela pa dovolj denarja, bi si pa celo stanovanje prenovila s pohištvom in dodatki iz IKEE:)

 

V 3. avgust 2006 ob 14:12, Blogger Mayhem

Obsedena! :)