29. junij 2006
Grey
Po dnevih sončnega in vročega vremena smo končno dočakali dež. Ves čas, ko sem se morala učiti je sijalo sonce in me vleklo ven ali pa je bilo tako peklensko vroče, da se nisem mogla učit. Danes ko je vsega konec pa dežuje. Murphy!

Pa na sploh je danes tako dober dan, da mi je skoraj žal, da sem vstala. Namesto, da bi z B. skupaj pojedla kosilo, se bom on raje šel 'taksista', bussinesman-a in ustrežljivega 'prijatelja', meni pa preostane taksi ali bus, ko bom šla ven. Pa še dežnik je v prtljažniku avtomobila.

Pika na I - ravnokar je začela padati toča, prav ogromne krogle padajo. Sem šla na balkon, s copati sem stopila v vodo, med zvijanjem bambusa me je nekajkrat zadela toča in me še zdaj boli... Krasen dan, ni kaj.
Aja, pa še na izpitu mi ni šlo.

Oznake:

 
Objavila Tina ob 16:26 | povezava na objavo |


3 Komentarji:


V 29. junij 2006 ob 19:32, Anonymous Anonimni

Draga!

dez je idealen za spanje!izkoristi sebi v prid:-)

kmalu bo spet soncek, tku in tku

ajda

 

V 29. junij 2006 ob 20:38, Blogger Tina

Ja ja, sej bo ...
Grem zdej s Chico ven in upam, da ne bo več deževalo. Popoldne sem pa tako ali tako večinoma prespala.

Ajda,Ula, držim pesti za vajine izpite! Pri meni jih je konec za nekaj časa.

 

V 29. junij 2006 ob 22:44, Blogger Jean

Tukaj na Primorskem je se vedno peklensko vroce. Smo pa slisali, da drugje po Sloveniji so nevihte in toca.