17. avgust 2006
Tipičen dan
Chica in Nyzz sta se danes zabavali na poligonu KD Zagorje. S Chico sva najprej povadili ovire za agility, nato ovire za reševanje (lestev, daljinski preskok, dedaširanje, gugalnica, ...). Nato pa je sledilo norenje z Nyzz, nekaj trikcev ter hladen tuš. Zvečer naju čaka še tečaj poslušnosti, jutri pa trening skupine za nastope, saj nas naslednji teden čaka nastop v Hrastniku, kjer je Chica tudi začela svojo kariero 'nastopaštva' :-)

Sicer sva pa vsak dan na poligonu, ker trenirava ovire in poslušnost, ter paziva na pse, ki so na dopustu v društvu.

Kuhinja je že skoraj dokončana. Manjka le nekaj malenkosti. Naslednji večji nakup bo pa definitivno Nikon D50, ter objektiv. Aja, pa torbica/nahrbtnik za D50, spominska kartica, rezervna baterija, filter,... Upam, da bo to kmalu, ker je moj zdajšnji fotoaparat že zelo bogi. Letos zbiram darila za rojstni dan samo v obliki denarja :-) No, če ima kdo kaj preveč, mi lahko kupi tudi zgoraj omenjeno varianto...


poziranje


Chica in Nyzz


Po lestvi navgor...


... in še navzdol


daljinski skok


Za konec pa še tuširanje!

 
Objavila Tina ob 13:28 | povezava na objavo |


11 Komentarji:


V 17. avgust 2006 ob 15:51, Anonymous Anonimni

ja no, js sm se pa ze veselila, da bom mela razlog MV klicat ;-)
pa kdaj kasnej :)

riba

 

V 17. avgust 2006 ob 16:38, Blogger Tina

Riba, žal...
Drugič pa post v celoti preberi :) Mogoče pa to pride v poštev za božič...

 

V 17. avgust 2006 ob 22:36, Anonymous Anonimni

Tistile skok pa noro zgleda, pa še dobro si jo ujela!

 

V 18. avgust 2006 ob 14:28, Blogger Tina

cyber, kakšna bi bila šele fotka, če bi slikala z mojim bodočim Nikonom D50 in ne s predpotopnim Canonom A40 :)
Potem bo šele veselje slikat Chico v akciji!

 

V 19. avgust 2006 ob 20:55, Blogger Lilit

Samo ta daljinski skok je res nor... vrzi se v agility ;)

 

V 20. avgust 2006 ob 22:23, Blogger Jean

Wow--your dog knows how to fly! I'm impressed!

Now, can she please apply her amazing talents to solving the crises in the Middle East?

 

V 20. avgust 2006 ob 22:35, Blogger Jean

Can I post a photo of Chica on my blog?

 

V 21. avgust 2006 ob 09:57, Blogger Tina

@lilit: saj sva v agilityju, pa v reševanju in nastopih ... Za specializacijo se bom odločila kasneje ;)

@jean: Chica je res leteča. Njeno sliko (katerokoli) lahko objaviš na blogu. Kako kaj Lyra in Oli? Bo treba spet organizirat kakšno srečanje...

 

V 25. avgust 2006 ob 09:15, Blogger Tina

Kaj/kje te pa žali? Sem šla gledat, pa nisem ničesar našla... Je pa znan po tem, da žali vse. Po njegovem mnenju lahko blog pišejo le redke izjeme. Ostali bi jih morali pa kar zbrisat in pozabit nanje.

Grem zdej mojo pasjo bando (bernardinka, nemški ovčar, bullmastif in aussieka) ven peljat, pa potem mogoče še kakšne slikce prilepim.

 

V 26. avgust 2006 ob 08:18, Blogger Tina

Meni pa 'moj' cookie same lepe stvari (na)pove. O drugem cookie-ju pa vsi jamrajo, pa sem mislila, da zdaj še ti... Se mi je čudno zdelo :) Z mojim cookie-jem imaš pa samo ti probleme ;) Saj razmišljam o tem, da bi ga dala dol...

Ej, če ga ne maraš, ga lahko še vedno ignoriraš, ampak očitno ti ne gre :)

 

V 28. avgust 2006 ob 15:58, Blogger Nadja Zlender

Glede fotoaparata, moj brat ima takega in se mi zdi, da je res dober :) Tiste slike od Bluminih mladičkov sem z njim posnela pa sem ga imela prvič v rokah - s tem mislim, da nisem kakšen profi ;)