10. september 2006
Live and learn
'Cause I live and I learn
Yes I live and I learn
If you live you will learn
I live and I learn'

Komad skupine The Cardigans se mi vrti med učenjem (poleg ostalih skladb iz Grey's Anatomy). Zadnje čase se več učim kot 'živim'. Vsega imam že vrh glave, koncentracija pa pada iz minute v minuto. Poleg tega se mi po mislih mota preveč stvari in bi bilo boljše, če bi o njih premišljevala po izpitu. Danes mi je se Chica pomagala pri učenju - me je nadzirala. Je res, ko pravijo, da mora biti aussie ves čas zraven vodnika. Kadar ni pod mizo ali na kavču, se stisne k meni v naročje, položi glavo na mizo, ter nadzira. Ko pa vidi, da njen nadzor ni več potreben, zatisne oči in zaspi. Nekateri imajo mačke za to, da jim sedijo v naročju in ne avstralcev :)
 
Objavila Tina ob 17:06 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 11. september 2006 ob 21:12, Anonymous Anonimni

draga tina!

jutri pa jaz zate drzim pesti!!!vse je v glavi!bos vidla da bo slo:)

lahko noc

ajda

 

V 12. september 2006 ob 07:37, Blogger Tina

V glavi je bolj malo... Se zanašam na srečo ;)
Vsi držat pesti ob 13h!!!