23. september 2006
Zlat
So mi rekli, da imam zlatega fanta. Prav imajo.
Včeraj smo imeli trening reševanja v rudniškem rovu. Po treningu je prišel po mene, doma mi je skuhal večerjo, medtem ko sem bila pod tušem. Po večerji me je peljal v center, kjer se je odvijal 'ženski večer', nato pa je šel domov in je bil varuška najinih zverninic. Po zaključenem večeru sem ga poklicala in je prišel po mene, vmes sva odložila še prijateljico in tako se je zaključil večer. Res je zlat :)
 
Objavila Tina ob 13:47 | povezava na objavo |


3 Komentarji:


V 23. september 2006 ob 14:33, Anonymous Anonimni

js ti skuz pravim de j zlat fant:)
skoda k ni blo L :(

 

V 24. september 2006 ob 18:16, Blogger Jean

Got another one like that about my age, unattached? :)))

Must love dogs, and vice versa.

 

V 24. september 2006 ob 18:59, Blogger Tina

Uf, Jean ne poznam nobenega. Pomoje bo treba z lupo iskat ;) So skoraj izumrli :)