17. oktober 2006
Jesenski dnevi
Zadnje čase mi sploh ne uspe napisat ničesar za moj blog. Me vedno čas preganja. Danes bom napisala kaj se je dogajala v preteklih dneh, da bom imela kakšne on-line spomine za čez nekaj let ;)

Bili smo na trgatvi v Prlekiji, mislim da v vasi Hujbar. Sem bila čisto navdušena, Chica prav tako. Otroci so se igrali z njo, jo vodili na povodcu, jo ves čas hranili,... Ljudje so bili enkratni (Bojanovi sorodniki), čisto drugačni kot Zagorjani – v pozitivnem smislu. Od začetka nisem razumela kaj so govorili, ampak sem se do popoldneva že navadila na prleško narečje. Vinograda mi ni uspelo slikat, so pa namesto tega nastale fotografije mačk (že od nekdaj raje fotografiram živali kot rastline), ki so bile pred hišo (bi ju kar domov vzela ;-)) Ampak baje imava zaenkrat dovolj živali v najinem stanovanju...
Zadnje dni sem bila večkrat v rudniškem rovu 'Pod skalo' – pač prihajam iz rudarskih krajev. Nekajkrat smo trenirali, pripravljali delovišče za preizskušnjo reševalnih psov, čez vikend sem šla pa samo pogledat kako poteka delo oz. iskanje v rovu (preizkus za regijo in MERP). Vikend je bil kar pester. V soboto sem bila v KD Zagorje (in okolici) od 6h do 20h, v nedeljo pa od 6h do 15h. Oba dneva sem se tresla, ker me je tako zeblo

Pa še moji dve zverinici:Pri njiju se je spet izkazalo kako znam kakšno zadevo zakomplicirat. Preden je prišel Gomi domov sem prebrala ogromno člankov, forumov in govorila z mnogimi ljudmi o tem, kako pripeljati mačka domov in ga predstaviti psu, da v prihodnosti ne bi prišlo do problemov. Vsrkala sme ogromno znanja, ki pa mi ga skoraj ni bilo potrebno uporabiti v praksi. Chica obožuje Gomeza. Pa tudi Gomi ima rad njo, le včasih se mu zdi malo preveč nadležna in se ji potem umakne ;-)

 
Objavila Tina ob 15:55 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 19. oktober 2006 ob 15:38, Anonymous Anonimni

Ja ja, Grin tudi obozuje mojega macka... samo macek njega ne prenasa :) Oziroma imata kratek stik v komunikaciji... Grin bi se igral z njim tako kot z drugimi psi (torej, se tepel), Murr pa ni cisto zato, oziroma ce ze, bi se on drgnil ob njegov vrat, kar pa Grina strasno vznemiri in se hoce igrat z Murrom in potem fase dve klofuti.
Po enem letu se se nista naucila kako in kaj. Tako da imas res sreco :)
Torej vaju res ne bo v soboto? Skoda...

 

V 19. oktober 2006 ob 15:41, Anonymous Anonimni

Je pa res, da je lazje naucit odraslega psa na macka, kot odraslega macka na psa (vsaj pri mojem, ki je pac macji aristok(r)at in iz principa ne mara psov).