21. julij 2008
Plezanje
Zadnji tedni so bili v znamenju sprememb. Nekatere so bile pozitivne, za nekatere še ne vem...

100% je pozitivno to, da sem se začela ukvarjati z zame novim športom - plezanjem. B. in N. sta me že nekaj časa nagovarjala naj poskusim. Tako sem se pred dvema tednoma pridružila nekaterim članom AO Trbovlje na plezališču v Čolniščah. Od začetka sem bolj gledala, nekaj malega sem tudi poskusila plezat (smeri se ne spomnem, ker itak nobene nisem splezala do vrha). Prejšnji teden pa smo šli plezat kar trikrat. V torek smo šli v Kotečnik na Trapez. Nameravala sem splezat Lučko, ampak nisem bila sposobna... zaradi nizkega pritiska se mi je temnilo pred očmi in nisem imela nobene moči. Ko sem se končno počutila boljše, so bile napeljane težje smeri, tako da sem splezala samo do točke, do kamor je E. rekel da bom, in ne do vrha. V sredo smo šli na Vransko, kjer sem končno preplezala smer do vrha - oz. kar štiri. Vse so bile lahke, ampak nekje je treba začet. Preplezala sem Ostržka, Sneguljčico, Telebajske in Jocotovo - prva 5ka. Včeraj pa smo se odpravili na plezališče v Renkah. Plezališče mi je všeč, samo dostop je ubijalski - po 15 minutnem vzponu smo bili vsi čisto premočeni. Plezala sem bolj malo, sem se pa učila varovat z grigrijem. Najprej sem plezala smer Čuri Muri, ampak se mi je nekje na sredini ustavilo in nisem mogla naprej - enako se je zgodilo, ko je plezala J.. Potem sva se odločili, da poskusiva s sosednjo smerjo - Zelena straža. Pri tej smeri sva bili obe uspešni :) Če ne bi bilo tako vroče, bi se spravila plezat še kakšno drugo smer, ampak nekako nisem bila pri volji.

In zdaj razmišljam kam bomo šli naslednjič... in čakam da se popravi vreme...
Najbolj pa razmišljam o tem, kje naj dobim kakšne dobre plezalke za čim manj denarja + plezalni pas + vrečko za magnezij + grigri + komplete +... (denarja pa nič ).

Plezanje je super šport tudi za Chico, saj je lahko ves čas zraven. Najbolj mi je bilo všeč na Vranskem, kjer je uživala na travniku pred plezališčem, pa tudi v Renkah in Čolniščah ni slabo za pse... Najmanj primerno je v Kotečniku na Trapezu, ker je bolj malo prostora ob vznožju plezališča. Fotografij nimam, ker nismo nič slikali... Mogoče dobim kakšno od včeraj - verjetno od Chice, ker so vsi navdušeni nad njo :)

Oznake: , , ,

 
Objavila Tina ob 17:13 | povezava na objavo |


7 Komentarji:


V 22. julij 2008 ob 08:39, Blogger Mayhem II.

Kotečnikov Trapez je za začetnike precej neugoden in ga ne priporočam.

Kar se tiče uporabe grigrija pa ti priporočam, da si najprej raje kupiš navadno ploščico in se naučiš dobro varovati z njo (pa še bistveno bolj poceni je).

V Igluju so imeli pred kratkim eno akcijo za pas, ploščico in vrečko z magnezijo za 50€, kar je zelo ugodno. Mogoče imajo tudi sedaj kako podobno akcijo :)

 

V 22. julij 2008 ob 08:40, Anonymous Anonimni

Aja, še to.. dokler plezaš na topiča rabiš samo pas in plezalke. Ostalo si boš kupila že postopoma, ne skrbi.

P.S. Tisto prej sm bil jaz :)

 

V 22. julij 2008 ob 09:37, Blogger Tina

Hvala za nasvete. Tista akcija v Igluju je že zdavnaj mimo, zdaj imajo nekaj s čelado in tko, ampak zame ne pride v poštev, ker ni plezalk zraven. No, sej za začetek imam v planu samo plezalke in pas, potem bom pa počasi dokupila še ostalo.

Glede ploščice in grigrija je pa tako, da so me zdaj učili varovati z grigrijem in noben ni imel ploščice, tko da bom verjetno (enkrat v daljni prihodnosti) kar grigri kupila. Če se ne bo prej izkazalo, da sem popoln antitalent za plezanje :)

 

V 22. julij 2008 ob 10:12, Blogger Mayhem

Najbolje je, če znaš uporabljati vse varovalne pripomočke. Sam nikakor ne podpiram tega, da se začetnike takoj v štartu navadi na grigri. Kar nekaj nesreč se je že zgodilo zaradi nepravilne uporabe grigrija. Z večjimi nakupi pa itak počakaj dokler ne vidiš ali te bo zadeva toliko potegnila, da se ti izplača vložek :)

 

V 23. julij 2008 ob 21:49, Anonymous Anonimni

Pismo, vsak dan več folka pleza in me spravlja k tem.

Zdaj bom pa res preizkusil to zadevo.

Še tega mi manjka. :)

 

V 24. julij 2008 ob 14:32, Blogger Tina

@mayhem: varovanja sem se že učila nekaj let nazaj in imam celo izpit iz vrvne tehnike - kdo bi si mislil :) Bom potrebovala malo manj časa, da obnovim znanje, kot če bi se učila z nule

@cyb3r: ti kr poskusi :)
Še opozorilo, pa verjetno tko že veš... Climbing is highly addictive ;)

 

V 3. avgust 2008 ob 09:59, Anonymous Anonimni

Tega se bojim. :) Nove odvisnosti.