9. junij 2008
Podaljšanje registracije
Sliši se enostavno... Greš na Volan, narediš tehnični pregled (če je potrebno), podaljšaš zavarovanje in plačaš cestno takso. Tehnični pregled sva s Picantom opravila. Imam sicer fobijo, da bom zapeljala (pa nisem slaba voznica) v luknjo (tisto kjer so mehaniki, da pogledajo podvozje avtomobila), ampak je bil strah odveč, ker je avto tja zapeljal kar mehanik :) Potem sem šla k okenčku, kjer se opravi vse zgoraj našteto... in se je zataknilo že pri zavarovanju.

Lansko leto sem avto zavarovala v Lescah, kjer sem ga tudi kupila. So poklicali agenta in sem vse uredila pri njih. Poleg tega mi je agent ponudil tudi življenjsko naložbeno zavarovanje za 10 let in os sklenitvi tega imam že v osnovi 50% komercialnega popusta pri zavarovanju avtomobila. Itak se splača, saj je moj prvi avto. No, pa še čez 10 let mi bo nekaj denarja ostalo - škodit ne more :) Ampak tega popusta mi na Volanu niso upoštevali, niti v poslovalnici Zavarovalnice Triglav v Zagorju mi niso mogli dati takšnega popusta. So pa priznali, da je zelo ugodna ponudba :) Zdaj sem zmenjena, da se dobim z mojim agentom v četrtek v Kranju. Bom šla takoj po izpitu tja pa bo vse urejeno - s 50% popustom :)

A grb na registrski tablici se lahko zamenja? Eden je že skoraj neviden in bi ljubljanska grba zamenjala z zagorskim...

Oznake:

 
Objavila Tina ob 19:01 | povezava na objavo |


7 Komentarji:


V 12. junij 2008 ob 08:32, Anonymous Anonimni

Ne vem kaj folk počne, da jim tablice bledijo.. jaz jih imam že 3 leta gor in so kot nove.

Tablic ni dovoljeno spreminjati in ti zaradi tega lahko težijo policaji..

 

V 12. junij 2008 ob 08:35, Blogger Tina

Sej tablic nimam obledelih, samo ko sem avto kupila je bil grb na sprednji tablici že ves bogi... in me je po pol leta začelo mal motit :)

 

V 12. junij 2008 ob 18:44, Blogger Tina

Evo, moj agent mi je dal popust... sem prihranila 200 in še nekaj EUR :)))

 

V 15. junij 2008 ob 05:16, Anonymous Anonimni

Glede menjave grba, frend je menjal hrastnik za zagorje in ni imel nobenih problemov, nalepkice pa je nabavil na upravni enoti.

Najbolj, da se greš osebno pozanimat kako je s tem, da ne boš imela kakšnih problemov.

 

V 15. junij 2008 ob 22:35, Anonymous Anonimni

Ja sej res ni tako glih lahko.

 

V 18. junij 2008 ob 09:36, Anonymous Anonimni

Dej še kej napiš! :)

 

V 22. junij 2008 ob 19:29, Blogger Tina

Pa sem prišla z dopusta s prenovljenimi tablicami... Zdej imam končno 'naš' grb :)