10. maj 2008
Nič ne pišem...
Včasih sem imela veliko za napisat v blog... No, sej po svoje imam še vedno, ampak nimam časa, skoraj nič me ni doma. Takrat, ko pa sem, imam pa drugo delo... je treba kaj postorit po hiši in okoli nje.

Včeraj npr. sem šla takoj po službi v Dom svobode v Trbovljah, kjer se je odvijal projekt Delujmo lokalno na katerem smo sodelovale tudi Šnoflje. Žal ni bilo ne vem koliko obiska... smo pa pridobile 3 nove člane :)


Ko sem prišla domov, sem se samo preoblekla, popokala Chico in šla na poligon, da smo malo zvadili poslušnost, odtekli dva kroga agilityja, potem pa sva delali trikce.

Ko sva prišli domov, je sledilo pa najbolj mukotrpno opravilo kar jih poznam... košnja trave! No, sej ne bi bil problem, če bi se spomnila kakšna dva ali tri tedne prej, da jo moram pokositi... V bistvu sem se spomnila, ampak nisem imela časa. Testirala sem mojo ganz novo kosilnico na nitko za 20 EUR in se je izkazala za odlično. Ampak kaj, ko je bila trava že tako visoka, da mi je segala do riti - pa nimam tako kratkih nog. Sem kosila še skoraj tri ure, ko mi je na pomoč priskočil sosed z ročno koso in sva potem kar hitro končala... Bom morala kosit bolj sproti, da se mi ne bo treba tako mučit naslednjič. Potem sem lahko še pulila plevel po potki... in sem z delom zaključila, ko se je že stemnilo. Šla sem samo še pod tuš, nahranila moje žvauce in šla v posteljo s telefonom.

Še moje opažanje kako košnja vpliva na roke oz. bolečine v njih...
1. faza: Čutiš, da delajo mišice v rokah, vendar le-te še ne bolijo.
2. faza: Čutiš močno bolečino v mišicah na rokah in se prisiliš, da pokosiš vsaj še nekaj kvadratih metrov.
3. faza: Rok ne čutiš več, zato z lahkoto pokosiš preostanek travnika :)

In posledice košnje... Včeraj sem komaj pospravila in očistila kosilnico (pa ni težka). Ko sem si hotela med košnjo popravit lase, ki so mi silili na obraz, sem ugotovila, da me ne ubogajo in da ne grejo višje kot do ramen. Pričakovala sem močan musklfiber, ampak ni nič od tega - na srečo. Čutim mišice, vem da jih imam, vendar ne bolijo :)

Mogoče me danes prime in napišem še kaj o preteklih tednih in naših ekstremnih podvigih :)

* note to self: naslednjič ne pozabi na rokavice! Zeleno gre že iz rok, izza nohtov pa ne...

Oznake: ,

 
Objavila Tina ob 09:33 | povezava na objavo |


1 Komentarji:


V 14. maj 2008 ob 11:39, Anonymous Anonimni

Hehe, se podpišem pod post. Tudi sam sem včeraj drugi dan zapored kosil.